Ming Apps

歷史性第一篇BLOG! Ming Apps~

Posted on: 2011/03/29

作為一個大學生,

係呢個時候都應該忙緊搵工,

為將來的出路打算~

但,

我決定左,

我想學好網頁技巧!

我想學好HTML5!

我想學好objective-c寫 iPhone apps / iPad apps!

雖然呢個時候,

FYP (Final Year Project) 雖然忙,

但係都決定開一個Blog,

紀錄自己所學所見所聞。

點解我個網頁會叫Ming Apps呢?

其實好簡單,

本人叫阿銘,

取其名,再加上有興趣寫Web Apps / iOS Apps,

兩者合併,

就成為左Ming Apps了。

Simple makes perfect~

畢竟我年資很淺,

希望有所得著,

亦都讓一班web developer 或者 app develop互相交流,

加快學習新技巧新技術!

一開始都無預期有人會睇第一篇Blog~!

但如果你睇到呢一篇Blog,

還請多多支持!

發表迴響

